Monday, August 21, 2017

[PANN] Is Kim Jonghyun a paper man? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Yesterday I watched Night Goblin's broadcast and Kim Jonghyun's sloppiness is dope ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Nobody touched him or walked pass him
But he just fell down on his own ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

He even fell as he was laughing? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

I didn't know he was someone who had such a clumpsy character ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Look at Park Seong Gwang's expression ㅋㅋㅋㅋㅋ

I thought he was an idol like this,,,

Someone looks a little tipsy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
That's so cute, really ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
My protective instincts are stimulated, it's like he's really a paper human ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Ah ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Turtle ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Yesterday my heart really skipped a beat many times


He said a fan is called aircon in English ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
How fresh ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Fan in English became a real time search after that ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

At this place where it is a hyung and son relationship, I like it so much that Jonghyun is showing his maknae sides ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
He even eats the lettuce bite by bite ㅠㅠㅠㅠㅠㅠI thought a turtle was having his meal ㅠㅠㅠㅠㅠ

[+232, -8]


@PANNUEST

August 21, 2017

0 comments:

Post a Comment